Digitale kampagner brander Greater Copenhagen internationalt

Digitale kampagner kan tiltrække internationale talenter og investeringer til virksomheder og organisationer i Greater Copenhagen.

Stadig flere virksomheder har brug for en stærk international profil for at afsætte varer og serviceydelser eller for at rekruttere medarbejdere fra udlandet.

Virksomheder og organisationer har mulighed for at deltage i målrettede internationale kampagner, som markedsfører Greater Copenhagens styrker i udlandet. Den internationale tilstedeværelse kan øge virksomheders omsætning og tiltrække højtuddannede specialister og investeringer til regionen.

Sådan fungerer kampagnerne

En samlet branche har bedre muligheder for at skabe opmærksomhed i udlandet, end hvis virksomheder og organisationer markedsfører sig på egen hånd.

Budskaberne når relevante målgrupper ved hjælp af sociale medier og branchespecifikke websites. Udover international branding af virksomheder og organisationer giver kampagnerne mulighed for at få kontakt til relevante talenter, investorer eller samarbejdspartnere i udlandet.

Sammen kan vi skabe en af Europas førende erhvervsmetropoler

Med sine 4 millioner indbyggere har Greater Copenhagen kritisk masse til at konkurrere med europæiske vækstknudepunkter som Stockholm, Hamborg, Berlin og Amsterdam.

Greater Copenhagen er en stærk platform til at opnå international eksponering. Greater Copenhagen tilbyder en række værktøjer og initiativer, som hjælper virksomheder med at opnå mere vækst, eksport, tiltrækningskraft og international branding.

Sammen har vi forudsætningerne for at skabe en af Europas mest attraktive erhvervsmetropoler. Og jo flere danske virksomheder, der stemmer i, jo større bliver vores gennemslagskraft, både sammen og hver for sig.


Skandinavisk Transport Center Køge om at deltage i international markedsføringskampagne


Igangværende og afsluttede kampagner


Eksempel på kampagne - IgangværendeTiltrækning af det europæiske medicinalagentur EMA

I samarbejde med en række medinalvirksomheder, -organisationer og en række andre offentlige og private aktører, kører Copenhagen Capacity lige nu en kampagne, der præsenterer København som kandidatby, når European Medines Agency (EMA) skal flyttes fra London på grund af Brexit.

Se kampagne-websitet her

CASE EKSEMPEL Fintech rekrutteringskampagne

Resultater fra international rekrutteringskampagne for at tiltrække IT-specialister til Greater Copenhagens fintech industri.

CASE EKSEMPEL Fintech virksomheder og start-ups til Greater Copenhagen

Copenhagen Capacity og Copenhagen Fintech kører lige nu en investeringsfremmekampagne rettet mod Fintech virksomheder og start-ups for at tiltrække dem til Greater Copenhagen.