International markedsføring

Greater Copenhagen har en række erhvervsmæssige styrkepositioner i verdensklasse. Inden for disse styrkepositioner afvikler vi målrettede digitale kampagner for at tiltrække de rette udenlandske virksomheder og investorer, som kan skabe nye arbejdspladser og rekruttere flere udenlandske medarbejdere, forskere og studerende, der kan sikre vores virksomheder den arbejdskraft, som de ofte mangler.

 

Sådan fungerer kampagnerne

En samlet branche har bedre muligheder for at skabe opmærksomhed i udlandet, end hvis virksomheder og organisationer markedsfører sig på egen hånd.

Budskaberne når relevante målgrupper ved hjælp af sociale medier og branchespecifikke websites. Udover international branding af virksomheder og organisationer giver kampagnerne mulighed for at få kontakt til relevante talenter, investorer eller samarbejdspartnere i udlandet. Kampagnerne drives af Copenhagen Capacity og Invest in Skåne på vegne af Greater Copenhagen.

Sammen kan vi skabe en af Europas førende erhvervsmetropoler

Med sine 4,3 millioner indbyggere har Greater Copenhagen kritisk masse til at konkurrere med europæiske vækstknudepunkter som Stockholm, Hamborg, Berlin og Amsterdam.

Sammen har vi forudsætningerne for at skabe en af Europas mest attraktive erhvervsmetropoler. Og jo flere danske virksomheder, der stemmer i, jo større bliver vores gennemslagskraft, både sammen og hver for sig. 

Kontakt

Hvis du har spørgsmål vedrørende den internationale markedsføring af Greater Copenhagen, er du velkommen til at kontakte:

 

Bjarke Bille Hal
PR & Public Affairs, Copenhagen Capacity

bbh@copcap.com